+4 0768 453 353 / +4 0765 490 372
CarGoMedia > Tips & Soluții tehnice

Tips

În principiu vă recomandăm să apelaţi în construirea graficii și mesajului publicitar la departamentul nostru de creaţie chiar dacă aveţi un proiect agreat. Dacă totuși decideţi să nu o faceţi, atunci vă facem următoarele recomandări:

tips

de ce trebuie să țineți cont

PUBLICITATE MOBILĂ

Cea mai bună soluție de advertising.

solutii tehnice

Soluții tehnice

Realizarea unei campanii de publicitate mobilă presupune semnarea unui contract și punerea la dispoziţie a unui material grafic în format electronic având elementele vizuale într-un format de fișier vectorial (preferabil .cdr – Corel Draw – 12) și a imaginilor la minim 150 dpi în format 1:1, în format RGB. Fonturile vor fi obligatoriu convertite în curbe, iar cele de culoare neagra vor fi C-100; M-100; Y-100;K-100.

Formatul finit al unei feţe a suportului de publicitate a caravanei mobile este de 12,5 metri pătrați cu latura orizontală de 500 cm și cea verticală de 250 cm. Suportul de imprimare este din poliplan (material de banner) de culoare albă și este prins cu coliere de siguranță, prin capse dispuse din 30 în 30 cm (pe tot perimetrul dreptunghiului) pentru o bună planeitate.

Vă recomandăm ca înainte de a stabili soluţia grafică pe care o preferaţi să ne trimiteţi pe email un fisier .jpg la scara (maxim 5 mpx) pentru a verifica dacă există elemente grafice ce ar putea fi obturate de perimetrul cu capse de prindere.

Dacă optaţi pentru soluţia grafică realizată de către echipa noastră de specialiști, atunci vă rugăm să ne anunţaţi, în prealabil, pentru a vă comunica cerinţele. Menţionăm că vă putem pune la dispoziţie oameni cu licenţă în design și comunicare, cu experienţă de peste 20 de ani în acest domeniu.

Acoperire

Uzual nu există o cifră exactă care să măsoare gradul de impact vizual al unei campanii de publicitate mobilă din cauza unor factori extrem de eterogeni care fac din calculul precis o ecuaţie cu multe variabile. Vă vom oferi însă câteva elemente care indică în mod evident eficienţa acestui tip de vector de publicitate faţă de alte medii.

Pitești-ul este un oraș cu 155 de mii de locuitori și are un număr de 12 cartiere cu o concentraţie maximă pe axa sud-nord unde există cele mai mari aglomerări urbane. Întrucât municipiul se confruntă cu mari probleme de trafic, eficienţa vizuală a caravanei mobile este maximă în intervalul 07:30 – 09:30 si 15:30-18:30, când, pe cele două artere principale, se află în trafic o mare parte din cele 50 de mii de mașini. În acest interval orar se suprapune un aflux de trafic auto generat de naveta celor care lucrează la Uzinele Dacia din Mioveni.

acopera distante mari

La acest număr se adaugă acela al persoanelor care se află în staţiile de autobuz sau în zona pietonală la orele de vârf. După estimările noastre, caravana mobilă poate fi văzută la orele de vârf de un număr de aproximativ 10 – 15 mii de persoane la o singură trecere, în condiţii de vreme bună, și scade până la minim 5 mii de persoane în afara acestui interval orar. Un circuit de 8 ore care înseamnă aproximativ 10 de traversări dus – întors numai pe axa sud-nord poate expune caravana unui număr de 150 de mii de persoane, ceea ce înseamnă că într-un mod rezonabil, în medie, aceasta poate fi văzuta de o persoana, cel puţin o dată.

Suplimentar putem staţiona caravana mobilă în zone care suscită mari aglomerări urbane generate de evenimente culturale, sportive, politice etc.

Aceste estimări pun eficienţa acestui tip de publicitate înaintea oricărui vector media pe care îl puteţi accesa.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.