CarGoMedia > Acoperire

Uzual nu există o cifră exactă care să măsoare gradul de impact vizual al unei campanii de publicitate mobilă din cauza unor factori extrem de eterogeni care fac din calculul precis o ecuaţie cu multe variabile. Vă  vom oferi însă câteva elemente care indică în mod evident eficienţa acestui tip de vector de publicitate faţă de alte medii.

Pitești-ul este un oraș cu 155 de mii de locuitori și are un număr de 12 cartiere cu o concentraţie maximă pe axa sud-nord unde există cele mai mari aglomerări urbane. Întrucât municipiul se confruntă cu mari probleme de trafic, eficienţa vizuală a caravanei mobile este maximă în intervalul 07:30 – 09:30 si 15:30-18:30, când, pe cele două artere principale, se află în trafic o mare parte din cele 50 de mii de mașini. În acest interval orar se suprapune un aflux de trafic auto generat de naveta celor care lucrează la Uzinele Dacia din Mioveni. La acest număr se adaugă acela al persoanelor care se află în staţiile de autobuz sau în zona pietonală la orele de vârf. După estimările noastre, caravana mobilă poate fi văzută la orele de vârf de un număr de aproximativ 10 – 15 mii de persoane la o singură trecere, în condiţii de vreme bună, și scade până la minim 5 mii de persoane în afara acestui interval orar. Un circuit de 8 ore care înseamnă aproximativ 10 de traversări dus – întors numai pe axa sud-nord poate expune caravana unui număr de 150 de mii de persoane, ceea ce înseamnă că într-un mod rezonabil aceasta poate fi văzuta de o persoana, cel puţin o dată.

Suplimentar putem staţiona caravana mobilă în zone care suscită mari aglomerări urbane generate de evenimente culturale, sportive, politice etc.

Aceste estimări pun eficienţa acestui tip de publicitate înaintea oricărui vector media pe care îl puteţi accesa.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.